Mail naar Friesland Huur





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Bel mij terug





We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Facebook account van Friesland Huur Twitter account van Friesland Huur Contact opnemen met Friesland Huur Bel naar Friesland Huur
Klantenservice - Friesland Huur
Friesland Huur
>
Nieuw Euromobil account aanmaken


Wil je langer dan een weekend reserveren? Neem contact op met de Euromobil partner. Contact partners
* op basis van beschikbaarheid

Weekend = vrijdag 17.00* t/m maandag 8.00 uur

Reserveren

Ons dagtarief is gebaseerd op 24 uur.
Voor de openingstijden van onze vestigingen verwijzen we je naar onze partnerwebsites.

Contact partners



Naar stap 2: Model opties

Klantenservice


Wij zijn u graag van dienst!

Voorwaarden:

Het huren van onze auto's gaat onder bepaalde verhuurvoorwaarden. Deze zijn gesplitst in particulier en zakelijk.

Bekeuring gereden?

Indien u onverhoopt een bekeuring met onze auto rijdt, zullen wij in eerste instantie bij het CJIB aangeven wie er in de auto heeft gereden. Daardoor kan het voorkomen dat u de bekeuring rechtstreeks van het CJIB thuis gestuurd heeft gekregen.

Afhankelijk van het contract dat u of uw werkgeven met ons heeft afgesloten kan het ook voorkomen dat de bekeuring door ons is betaald en wij de bekeuring aan u of uw werkgever door hebben belast. Mocht u een kopie van de originele bekeuring willen inzien dan kan dat hier.

Hoe te handelen bij:

Een auto waarop u kunt vertrouwen, dat is wat onze klanten willen. Daarom verhuren wij uitsluitend jonge auto’s van maximaal 24 maanden jong. Ondanks dat deze auto’s voor elke verhuring op alle belangrijke punten worden gecheckt kan het voorkomen dat er onderweg iets mis gaat.

Pech onderweg. Het komt altijd ongelegen. Bij iedere Euromobil huurauto hoort daarom een Mobiliteitsgarantie. Mocht u stranden met uw auto, dan helpt Euromobil u overal in Europa, 24 uur per dag, 7 dagen in de week weer op weg.

Schade of aanrijding

  • Wij adviseren u ons zo snel mogelijk in kennis te stellen van de schade en daarnaast ook een schadeformulier in te vullen. Deze treft u in het voertuig aan. Het volledig ingevulde schadeformulier ontvangen wij graag spoedig. Is het niet mogelijk om verder te rijden? Geef dit dan aan als u met ons contact op neemt. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

Pech onderweg

  • Ondanks ons zorgvuldig onderhoud kan er onderweg altijd iets mis gaan. Daarom hebben wij een pechservice op al onze voertuigen. Bij pech kan de huurder zich wenden tot de SOS Alarmcentrale (+31 (0) 512-384060) deze is 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar of meld u zich bij de dichtstbijzijnde Volkswagen, Audi of SEAT-dealer. Reparaties mogen alleen in overleg met de verhuurder worden uitgevoerd.

Verduistering/diefstal

  • Bij verduistering of diefstal dient u zo snel mogelijk aangifte te doen bij de politie. Een kopie van het aangifte, een schadeformulier en de originele sleutels ontvangen wij zo snel mogelijk. Daarnaast dient u ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van het voorval.
    U kunt hiervoor bellen met +31 (0) 512-384080

  • In bovenstaande gevallen blijven de BOVAG Huurvoorwaarden van kracht zoals aan u is overhandigd bij de huurovereenkomst

Bekeuringen

Bekijk hier uw bekeuring

Bekijk uw bekeuring

Schade

Heeft u schade gereden dan vindt u hier alles over schade.
Tevens kunt u hier uw digitale schadeformulier invullen.
0512 384080

Schade


Direct reserveren