Veelgestelde vragen
Deelauto
Veelgestelde vragen over de deelauto worden hier benoemd
-
Nadat u een account heeft gekregen of heeft aangemaakt voor de WeGo App, kunt u het desbetreffende voertuig aanklikken.
Vervolgens geeft u de tijd aan wanneer u het voertuig wilt gebruiken en kunt u deze reserveren. -
Het verschil met een huurauto is dat er bij een huurauto altijd een dagprijs afgesproken is, er een sleutel overdracht plaatsvindt en dat er altijd een borg aan verbonden is.
De deelauto kunt u zelfs al per uur reserveren en na een uur gebruik worden de tijden per kwartier doorberekend!
-
Wanneer u de deelauto een gehele dag in gebruik heeft, is het dag tarief nooit hoger dan het dagtarief bij de huur auto.
-
Er wordt geen gebruik gemaakt van een sleutel overdracht doordat er een online systeem van toepassing is (WeGo). Door middel van de WeGo app kunt u de auto reserveren en vervolgens ook ontgrendelen en er mee op pad.
-
Onze deelauto’s staan op dit moment nog op de locatie bij Friesland Huur.
-
Wanneer uw tijd gestart is krijgt u een start scherm te zien met twee knoppen om de auto te ontgrendelen.
Vervolgens kunt u in de auto stappen en de sessie starten. -
Tegenwoordig zien we steeds meer dat ook bedrijven er voor kiezen om een auto op de zaak te delen. Door de toepassing van de hedendaagse technologie is het overhandigen van sleutels geen probleem meer. Door zakelijk een deelauto, deelfiets of andere mobiliteitsoplossing te nemen, geeft u uw werknemers de mogelijkheid om gemakkelijk van A naar B (en terug naar A) te gaan zonder veel gedoe. Benieuwd of het geautomatiseerde poolbeheer iets voor uw onderneming is? Neem dan gerust contact op
-
Ja, deze vindt u hier